Захаров Сергій Олександрович - викладач хореографічних дисциплін
З чого розпочалося Ваше професійне становлення?
У 9 років мене відвели на танці аби якось зайняти, це було місто Дніпродзержинськ (нині — Кам’янське). І ось з того часу я і займаюся танцями вже 26 років. Потім навчався в Харківській державній академії культури. Закінчив магістратуру і вже через 3 місяці почав працювати у ДШМ №5 ім. І.О. Дунаєвського.
Чи працювали десь ще до цього?
Працював у колективі, було мені тоді років 16. А коли навчався в академії, то часу зовсім було мало, адже вдень був на парах, а ввечері на тренуваннях. Коли у 2008 році навчання добігало кінця, то вже в травні почав обдзвонювати загальноосвітні школи та мистецькі заклади, таким чином потрапивши до лав нашої школи (ДШМ №5 ім. І.О. Дунаєвського). Радо зустріла мене та запросила працювати Тетяна Вільгельмівна, яка була на той час завучем. Отож я тут вже 13-й рік.
Чи траплялися у Вас професійні травми?
Було, коли мені виповнився десь 21 рік. Я розтягнув хрестоподібну зв’язку коліна через перенапруження. 2 місяці ходив на процедури. Коли голова не у тямі, то страждають кінцівки, адже потрібно все робити з розумом. Зазвичай в бальних танцях травми доволі рідкісна річ, адже рухи природні та непереобтяжені складними акробатичними елементами. У дівчат можуть натиратися пальці від відкритого взуття, а у хлопців зазвичай проблем немає. Якщо ти розігріваєшся, не б’єш ноги, а правильно все робиш, то травм не буде.
Яке найнеймовірніше місце для виступу Ви можете собі уявити?
Місяць.
А якщо на Землі?
Я навіть трошки торкався дна морського, тому це вже неактуально.
Може є якесь особливе місце, не обов’язково сцена?
Ні, для мене це не має значення. Просто ми танцювали на стадіонах, біля житлових будинків, виступали у багатьох місцях, отож, напевно, вже нічим не здивувати.
Чи запрошують або запрошували на корпоративи?
Трохи був такий досвід. Знайома запрошувала мене до Чернівців, там була шоу-програма у нічному клубі, де ми й виступали з декількома номерами. А так, я по корпоративах не ходжу, трошки не той у мене профіль. Туди підходять більше сучасні танці.
Чи є у Вас найприємніший спогад з дитинства?
Він більше загальний, такого окремого немає. Я думаю, що у будь-якої людини (у більшості людей) дитинство асоціюється з чимось приємним, гарним. Це те, що колись було і вже ніколи не буде.
Чи є авторитет у професії та хто мав вплив на ваше становлення?
Звісно, що мої викладачі. Авторитети — це люди, які багато чого досягли у даній сфері, тобто це не одна людина, їх насправді дуже багато.
Можливо Ви рівнялися на когось з танцювальної сфери?
Мені пощастило, що Олексій Литвинов був моїм тренером. Звісно, що він був відомою особистістю, але я до цього ставлюся простіше. Як корифей бального танцю — так, а як телезірка — для мене це неважливо. Я знаю багатьох телезірок особисто і ставлюся до цього спокійно.
Які нові навички Ви б хотіли освоїти?
Я люблю співати, хотів і хочу навчитися грі на фортепіано та на скрипці. На фортепіано трошки навчився, а на скрипку мене ніхто не взяв. Це вже було у дорослому віці, у 25 років у стінах нашої школи, коли був час, то колега навчала мене грати на фортепіано. 2 роки я ходив у неділю і щось вчив. Тому на рівні 2-го класу музичної школи я опанував фортепіано. А далі стало просто менше вільного часу і так сталося, що викладач пішла працювати в інше місце, зі мною просто не було кому займатися. Зараз вже і в мене немає цього часу та мало хто працює в неділю.
Люблю ходити у кіно, грати у боулінг, пробував кататися на роликах і ковзанах.
Чи є щось, що ви б хотіли змінити цього нового року у своєму житті?
Актуальне для всіх побажання — щоб завершився карантин. Мрій багато, але реальність для мене ближче. Є бажання ходити до спортивного залу, але таки проблема у часі. Ходжу рідко, коли не працюю, а це буває тільки влітку.
Чи згодні з тим, що подобається тільки те, що виходить?
Ні. Тут питання в тому, на що ти сподіваєшся. Тобто, якщо ти хочеш досягнути результату, то це одна річ. Наприклад, я займався фортепіано та прекрасно розумію, що таке починати у 25 років, коли в тебе пальці стирчать на різні боки, та координація не дуже, коли намагаєшся грати двома руками. Я отримував задоволення не від результату, а від процесу. На скільки це було чудово чи жахливо, це вже інша річ.
Коментарі
Дописати коментар